Tworzenie & Wdrożenie




1. Przygotowywanie pełnej sprawozdawczości zarządczej i finansowej Spółki oraz projektów - dla Zarządu, Instytucji finansowych - (holdingów, spółek, oddziałów własnych) zgodnie z wymogami kontraktowymi, oraz zarządzeniami obowiązującymi w tym zakresie w przedsiębiorstwach
2. Planowanie i realizacja budżetu firm oraz ich poszczególnych działów
3. Przygotowywanie budżetów, estymacja, prognozowanie planów strategicznych i wieloletnich
4. Bieżące śledzenie, analiza i monitoring odchyleń względem założeń budżetowych
5. Zarządzanie, nadzór nad płynnością finansową - optymalizacja cashflow, stanu gotówki, należności i zobowiązań
6. Tworzenie narzędzi i procesów kontrolingowych



7. Monitorowanie wszelkich zasobów przedsiębiorstw (nakłady/czas/koszt)
8. Dostarczanie informacji zwrotnej w celu usprawnienia efektywności działalności/prac/usług
9. Tworzenie i wdrożenie zautomatyzowanych modeli analitycznych i raportów cyklicznych oraz ad hoc (Power Bi i inne) w zakresie analizy projektów w pełnym zakresie
10. Ekonomika przedsięwzięć inwestycyjnych /projektów
11. Raportowanie stanu zaawansowania założeń (KPI) przedsiębiorstwa
12. Opracowywanie i modelowanie zaawansowanych procesów biznesowych opartych na najlepszych praktykach i standardach
13. Projektowanie, definiowanie i wdrażanie procesów związanych z zarządzaniem finansami